Pytania klientów

Pytania klientów

Pytania klientów
  • Czym różni się MediDieta od innych cateringów pudełkowych?

MediDieta to catering dietetyczny opracowany specyficznie w profilaktyce i/lub leczeniu szeregu konkretnych schorzeń, a dostarczany w formie 5-posiłkowych zestawów dań do samodzielnego odgrzania. Dbałość o zdrowie naszych Klientów traktujemy profesjonalnie. 

Nasz Zespół pieczołowicie realizuje wytyczne dotyczące zdrowego odżywiania na każdym etapie przygotowania zestawów, zawsze na pierwszym miejscu stawiając dobro naszych Klientów.

  • Jak wybrać prawidłową dietę leczniczą?

Realizowane przez doświadczonych kucharzy programy dietetyczno-medyczne bazują na wieloletnich badaniach na temat żywienia osób dorosłych z chorobami przewlekłymi. Zalecamy jednak konsultację lekarską przed zakupem wybranej diety z naszej oferty.

  • W jakich godzinach odbywają się dostawy?

Wszystko zależy od miasta dostawy. W Warszawie i miejscowościach podwarszawskich dostawy odbywają się w godzinach: 02:00-7:00. W Trójmieście dostawy można spodziewać się dostawy maksymalnie o 7:30, a w Krakowie: o 8:00. We Wrocławiu catering dietetyczny dowożony jest do 6:30, a w Poznaniu oraz pozostałych miastach dostawy odbywają się do godziny 07:00 lub 08:00.

Wszędzie najwcześniejsza pora dostawy to 02.00.

  • Czy można wybrać przedział czasowy dostaw?

We wszystkich dostępnych miejscowościach jest odgórnie określony zakres godzinowy, w jakim odbywają się dostawy.

Jeżeli chcesz otrzymywać posiłki we wcześniejszych godzinach, niż wyznaczone, prosimy o kontakt z biurem obsługi klienta w celu ich potwierdzenia. Dostawy są realizowane do danej godziny. Nie ma możliwości wskazania dokładnego zakresu godzin, w jakich ma się odbywać dostawa, np. 7:00 - 7:30 lub od 6:00. Można wskazać jedynie godzinę maksymalną.

Ze względów logistycznych dział dostaw zastrzega sobie prawo regulacji godzin dostaw.

  • Czy dostawy realizowane są codziennie?

Nasze dostawy odbywają się tak, jak w standardowym cateringu dietetycznym, od poniedziałku do soboty. Każdego dnia kurier dostarcza świeżo przygotowany zestaw MediDiety. Przygotowane zestawy należy przechowywać w lodówce i spożyć w ciągu 48 godzin, zgodnie z adnotacją znajdującą się na etykiecie produkcyjnej konkretnego posiłku.

  • Jak wygląda dostawa zestawów na weekend?

Dostawy weekendowe odbywają się w sobotę w godzinach wczesnoporannych. Weekendowa dostawa zawiera zestawy na 2 dni (sobotę i niedzielę). Tak więc zamówienia złożone tylko na niedzielę również będą dostarczone w sobotę.

  • Czy można wykupić zestaw testowy?

Aby przetestować wybraną dietę, wystarczy zamówić dowolny 1 dzień diety. Zalecamy jednak wykupienie diety minimum na 3 dni, aby ocena mogła być miarodajna.

  • Czy można zamówić dietę składającą się z mniejszej ilości posiłków?

Nasze diety bazują na zaleceniach dietetyków. Według wskazań dziennie powinno się spożywać do 5 posiłków. Dlatego też nasza oferta dotyczy tylko i wyłącznie opcji pełnowartościowych: 5 posiłków dziennie. Zależy nam, aby każdy nasz Klient miał zapewnianą odpowiednią wartość odżywczą posiłków każdego dnia.

  • Do której godziny można zmienić adres dostawy na następny dzień?

W przypadku pilnego wyjazdu, choroby bądź innych okoliczności z łatwością przyjmujemy zmianę adresu dostawy na następny dzień. Informacja taka musi do nas wpłynąć maksymalnie do godziny 13:00 w dniu poprzedzającym dostawę.

  • Kiedy najpóźniej można odwołać dostawę z danego dnia?

Zgodnie z naszym regulaminem oraz wymogami logistycznymi, odwołania oraz przesunięcia dni dostaw możliwe są najpóźniej do godz. 10:00 na jeden dzień przed planowaną dostawą.

  • Czy w trakcie abonamentu można zmienić rodzaj diety lub kaloryczność?

Jesteśmy elastyczni, a zadowolenie naszych Klientów jest dla nas najważniejsze. Jeżeli początkowo wybrana dieta nie spełnia oczekiwań, postaramy się znaleźć taką z naszej oferty, która będzie idealnie dopasowana. W razie potrzeby odpowiednio przeliczymy wycenę dla nowej diety, bądź zmienimy długość dostaw. Wszystko po to, aby zmiana nie wymagała dodatkowych kosztów, a Klient mógł nadal cieszyć się smakiem i jakością. Zachęcamy każdorazowo do konsultacji lekarskiej wybranego pakietu przed zmianą bądź zakupem.

  • Kiedy najpóźniej mogę opłacić zamówienie?

Zachęcamy do opłacania zamówień zaraz po ich złożeniu, korzystając z szybkich płatności Przelewy24. W ten sposób Twoje zamówienia mogą zostać przyjęte do realizacji w najszybszym możliwym terminie. W przypadku braku płatności do godz. 10:00 rano na dzień przed planowaną dostawą zamówienia mogą zostać anulowane lub termin ich realizacji może ulec zmianie.

Nie znalazła/eś odpowiedzi na swoje pytanie? Napisz do nas lub zadzwoń: numer telefonu i adres mailowy znajdziesz w zakładce Kontakt.