Zmień hasło
w panelu klienta

Czy miałeś już okazję zobaczyć naszą nową stronę internetową? Liczymy na to, że spełnia ona Twoje oczekiwania!

Gdy będziesz chciał skorzystać z panelu klienta, pamiętaj o konieczności aktualizacji swojego hasła, aby móc ponownie uzyskać dostęp i zrealizować nowe zamówienie.

Co musisz zrobić?

Kliknij “Nie pamiętasz hasła?”

 

Na następnym ekranie wprowadź adres e-mail, którego
używałeś do logowania się w Medidiecie, a następnie
wybierz opcję „Zresetuj hasło”

Na następnym ekranie wprowadź adres e-mail, którego używałeś do logowania się w Medidiecie, a następnie wybierz opcję „Zresetuj hasło”

Zajrzyj do swojej poczty e-mailowej i zatwierdź zmianę

Wprowadź nowe hasło, a potem zaloguj się przy jego
użyciu do swojego konta.

Wprowadź nowe hasło, a potem zaloguj się przy jego użyciu do swojego konta.

Hasło zaktualizowane, możesz już zamówić swoją medidietę!